Da

    1. Informacje na temat klienta


    Można wskazać nazwę pełną lub skróconą (obie dostępne w CRMie).


    Należy wskazać imię i nazwisko osoby, która w imieniu klienta zgłosiła sprawę do JAMANO.


    Należy wskazać kontakt do osoby po stronie klienta, która wie najwięcej na temat sprawy i od której - w razie potrzeby - można uzyskać więcej informacji.

    2. Informacja na temat sprawy


    Kiedy klient zgłosił sprawę do pracownika JAMANO?


    W jaki sposób klient zgłosił sprawę do pracownika JAMANO?


    W tym miejscu należy przekazać wszystkie istotne informacje na temat sprawy - w szczególności określenie, jakiego działania ze strony JAMANO oczekuje klient.


    Należy wskazać ścieżkę do folderu na dysku wspólnym, gdzie znajdują się pliki związane ze sprawą (korespodencja, dokumenty, notatki).

    3. Informacja o sposobie załatwienia sprawy przez Dział Prawny


    Kiedy sprawa została zgłoszona do Działu Prawnego?


    W jakim terminie powinna być załatwiona sprawa? Można to zrobić przez wskazanie konkretnej daty lub wybranie jednej z opcji poniżej.


    Należy wskazać, kto ma kontaktować się z klientem w razie konieczności zadania dodatkowych pytań, uzyskania innych dokumentów itd. W razie wątpliwości należy wybrać opcję "Prawnik".


    Należy wskazać, kto ma kontaktować się z klientem w celu przekazania ostatecznej odpowiedzi. W razie wątpliwości należy wybrać opcję "Prawnik".


    Należy wskazać, kto konkretnie z Działu Audytu zgłasza sprawę.


    Na podany adres e-mail trafi potwierdzenie wysłania zgłoszenia.