Da 1. Informacje na temat klienta 1.1 Klient, którego dotyczy sprawa (*) Można wskazać nazwę pełną lub skróconą (obie dostępne w CRMie). 1.2 Osoba, która zgłosiła sprawę w imieniu klienta Należy wskazać imię i nazwisko osoby, która w imieniu klienta zgłosiła sprawę do JAMANO. 1.3 Osoba do kontaktu w sprawie (imię, nazwisko, e-mail, telefon) (*) Należy wskazać kontakt do osoby po stronie klienta, która wie najwięcej na temat sprawy i od której - w razie potrzeby - można uzyskać więcej informacji. 2. Informacja na temat sprawy 2.1 Data zgłoszenia sprawy do JAMANO (*) Kiedy klient zgłosił sprawę do pracownika JAMANO? 2.2 Sposób przekazania zgłoszenia przez klienta (*) W jaki sposób klient zgłosił sprawę do pracownika JAMANO? E-mailRozmowa na żywoRozmowa telefonicznaSMS 2.3 Szczegółowy opis sprawy (*) W tym miejscu należy przekazać wszystkie istotne informacje na temat sprawy - w szczególności określenie, jakiego działania ze strony JAMANO oczekuje klient. 2.4 Folder sprawy na dysku wspólnym (*) Należy wskazać ścieżkę do folderu na dysku wspólnym, gdzie znajdują się pliki związane ze sprawą (korespodencja, dokumenty, notatki). 3. Informacja o sposobie załatwienia sprawy przez Dział Prawny 3.1 Data zgłoszenia sprawy do Działu Prawnego (*) Kiedy sprawa została zgłoszona do Działu Prawnego? 3.2 Preferowany termin załatwienia sprawy (ze wskazaniem daty) W jakim terminie powinna być załatwiona sprawa? Można to zrobić przez wskazanie konkretnej daty lub wybranie jednej z opcji poniżej. 3.2a Preferowany termin załatwienia sprawy (bez wskazania daty) —Proszę wybrać opcję—Jak najszybciejW miare wolnych terminów 3.3 Kto ma kontaktować się w sprawie z klientem? (*) Należy wskazać, kto ma kontaktować się z klientem w razie konieczności zadania dodatkowych pytań, uzyskania innych dokumentów itd. W razie wątpliwości należy wybrać opcję "Prawnik". —Proszę wybrać opcję—AudytorPrawnik 3.4 Kto ma przekazać klientowi ostateczną odpowiedź? (*) Należy wskazać, kto ma kontaktować się z klientem w celu przekazania ostatecznej odpowiedzi. W razie wątpliwości należy wybrać opcję "Prawnik". —Proszę wybrać opcję—AudytorPrawnik 3.5 Osoba zgłaszająca sprawę do Działu Prawnego (*) Należy wskazać, kto konkretnie z Działu Audytu zgłasza sprawę. —Proszę wybrać opcję—Tomasz HorczyńskiKatarzyna MałeckaMichał MuzykaSławomir RybałtowskiMaja Tułaczko-GuzińskaMagdalena Wiśniewska 3.6 E-mail osoby zgłaszającej sprawę do Działu Prawnego (*) Na podany adres e-mail trafi potwierdzenie wysłania zgłoszenia.